poniedziałek, 14 października 2019

Kampania Ambasadorska Streetcom - Booster Minéral 89 Vichy recenzja


Pogarszające się warunki pogodowe sprawiają że zaczynam myślę o zmianie swojej pielęgnacji na bardziej nawilżającą i odżywczą. 
Na szczęście, na rynku mamy mnóstwo ciekawych kosmetyków do wyboru ale ja postanowiłam zgłosić się do kampanii Vichy organizowanej przez Streetcom. Ku mojemu zaskoczeniu zakwalifikowałam się i mogę przetestować Booster nawilzajaco-wzmacniający Minéral 89, który zawiera bogatą w minerały wodę termalną o stężeniu 89% oraz kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia. 
Produkt jest hipoalergiczny, odpowiedni do stosowania przed użyciem kremu oraz do nakładania pod makijaż. Jego lekka żelowa konsystencja nie zaburza współpracy pielęgnacji z kosmetykami kolorowymi. Posiada działanie nawilżające, napinające i wzmacniające. Dzięki swojej formule szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu.



Przypominam wam że ja mam skórę mieszaną (tłusta w strefie T i suche wrażliwe policzki). 
Nakładam  to serum codziennie rano przed użyciem kremu oraz wieczorem po zmyciu makijażu i tonizowaniu skóry twarzy.
Urocza, kompaktowa  buteleczka wygodnie trzyma się w dłoni. Booster jest niesamowicie wydajny, bo wystarczy jedna pompka aby pokryć całą twarz. 

Po dwóch tygodniach stosowania mogę śmiało powiedzieć że:
- nie zapycha porów
- jest bezzapachowy
- wystarczy na dłuższy czas
- skóra jest nawilżona, miękka i napięta
- czuć że jest wzmocniona i wygładzona

Polecam wam serdecznie wypróbować ten booster na swoje skórze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Monysza Beauty , Blogger