sobota, 7 lipca 2018

RECENZJA PACZKI OD REVERSCOSMETICS


Jak wiecie niedawno dostałam paczkę z kosmetykami od Revers Cosmetics. Impreza urodzinowa teścia dała mi okazję do testowania właśnie tych kosmetyków.





Najbardziej byłam ciekawa bazy pod makijaż Mineral Iluminating i się nie zawiodła bo według mnie jest to super produkt, bo nadaje skórze naturalny, zdrowy blask.  Jej formuła jest nawilżająca i delikatnie wygładzająca skórę.




Podkład Fixmat al in one - 30 natural beige wydawał się być dobrze dobrany kolorem, niestety po chwili różowieje a szkoda bo ma właściwości matujaco-kryjące a zarazem jest lekki i dlatego jestem rozczarowana.




Korektor Camouflage w odcieniu 101 beige tez różowieje :( ale ma fajną konsystencje i krycie. 





Pomadka Show matte lip laquier nr 11, która widzicie na ustach ma piękny kolor, pachnie gumą balonową :) łatwo się nakłada ale po zaschnięciu lubi się kruszyć od środka ust. Trzeba nakładać minimalną ilość i jest w miarę ok. 





Eye Brow Set - składa się z trzech cieni i wosku ja mam nr 03. Kolory nie bardzo pasują do siebie ponieważ mamy dwa ciepłe brązy jasny i ciemniejszy oraz grafitowy (po roztarciu wpada lekko w szaro-granatowy). Brązy powinny być chłodniejsze. Aby uzyskać dobry efekt mieszałam ciemny brąz z grafitem ale jak widzicie da radę. 

A tak prezentuje się pełny makijaż wykonany tymi kosmetykami.



A wy znacie ich kosmetyki? Jeśli jesteście ciekawi to można je znaleźć tu 

4 komentarze:

  1. Jak pięknie prezentuje się ta czerwień na Twoich ustach! :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż tam cudowności! Aż mi się oczka zaświeciły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie poznam bliżej produkty tej firmy. Twój post mnie do tego bardzo zachęcił ��

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Monysza Beauty , Blogger