czwartek, 26 kwietnia 2018

Dieta sokowa - lepsza niż głodówka?

Kochani niedawno miałam okazję przetestować jednodniową dietę sokową od Sportfoodsoki 




Taka dieta jest świetna na oczyszczenie organizmu. Są to odpowiednio dobrane owoce i warzywa zamknięte w formie napoju. Dzięki spożywaniu zbilansowanych napojów możemy zgubić zbędne kilogramy, poprawić swoje samopoczucie i uzupełnić zapasy witamin w organizmie ❤ Myślę że zapewnienia producenta są dosyć obiecujące. 
Butelki maja swoje nazwy oraz szczegółowo opisaną zawartość, wiec mamy pełna świadomość tego co spożywamy.



Ja miałam okazje testować:
- ELIKSIR MIŁOŚCI - z jeżyną, truskawką, bananem, mlekiem kokosowym, jabłkiem, czarnym sezamem. Przypominał mi letni koktajl z truskawek z mlekiem mmmmniam :P
- SZCZUPŁA TALIA - z
 jabłkiem,  truskawką, agrestem, czarną i czerwoną porzeczką oraz wiśnią. Ten smakował mi najbardziej ze wszystkich :) ponieważ zawiera wszystkie moje ulubione owoce :)
- ŚWIĘTY SPOKÓJ - z jabłkiem, truskawką, bananem. Ten jest bardzo pożywny i smaczny.
- WAKACYJNA PRZYGODA - z mango, pomarańczą, kolendrą, gruszką, imbirem, marchwią i jabłkiem. Do niego dorwałam się jak tylko go zobaczyłam, bo krzyczał do mnie "WYPIJ MNIE" był pyszny i sycący.
- PIĘKNA SKÓRA - jabłkiem, pomarańczą, gruszką, miętą oraz z siemieniem lnianym. Lekki, smaczny i orzeźwiający.
- ZIMOWA NOC - z węglem aktywowanym, daktylami, cynamonem,  jabłkiem, śliwka i płatkami owsianymi. Jego bałam się najbardziej, bo jest czarny :)


Podsumowując jednodniową dietę sokową chciałabym wam powiedzieć że nie taki diabeł straszny jak go malują. Początkowo obawiałam się że będę głodna, że nie będzie mi smakowało a jak zobaczyłam czarny sok z węglem aktywowanym to już w ogóle pomyślałam, że zapowiada się masakra.
Ale się nie zawiodłam, soki są pyszne oraz świetnie ze sobą skomponowane smakowo i wizualnie. Ten którego się obawiałam też był bardzo dobry 
  Najbardziej z nich wszystkich smakował mi czerwony, można powiedzieć że jest moim ulubieńcem ❤  Już po jednym dniu czułam się pełna energii, lekka i miałam lepsze samopoczucie. Zdecydowanie efekt oczyszczenia organizmu gwarantowany. Pamiętajcie również ze te soki mają mnóstwo witamin, są bez dodatku cukru i wody. Ponadto są WEGAŃSKIE! 
Do wyboru są pakiety diety 1 dniowej, 3 dniowej, 7 dniowej lub 14 dniowej w zależności od długości tej diety w skład wchodzą same soki albo soki wraz z zupą. Jest to ciekawa alternatywa dla "zwykłej" diety.

Gorąco polecam wam spróbować tej diety, efekty są widocznie już pierwszego dnia.


A ty? Próbowałaś już diety sokowej? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Monysza Beauty , Blogger